Härkönen, Taataa ja Tuutuu (selkokielinen) - kuuropieru
18,25 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Taataa ja Tuutuu ovat sisaruksia. Heidän arjessaan tapahtuu lapsia ja äitiä hauskuttavia tapahtumia. Nolojen tilanteiden erikoismies "isä" joutuu tässäkin Timo Härkösen kirjassa tukalaan tilanteeseen. Onneksi paikalla on nokkelia lapsia auttamassa isää. Isä makaa sohvalla. Lapset leikkivät lattialla. Olohuoneessa haisee pahalle... Timo Härkönen on kirjoittanut aikaisemmin viisi lastenkirjaa. Tämä on hänen ensimmäinen selkokirjansa. Taataa ja Tuutuu -selkokieliset kirjat perustuvat Taataa Teräskattila ja Tuutuu Tukkapampula -kirjojen tarinoihin.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789529987252
- Korkeus (cm)
- 25.1
- Leveys (cm)
- 17.6
- Syvyys (cm)
- 1
- Paino (kg)
- 0.266
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.