Palvelujen kirjo ulottuu paitojen pesemisestä ja päivittäistavaroiden myymisestä menestyskonseptien luomiseen. Palvelualalla esimiehen tehtävänä on saada ihmisistä enemmän irti - hymy huulilla. Kirja esittää uusia näkökulmia palvelujen johtamiseen ja kääntää vanhoja totuuksia ylösalaisin. Uuden rakentaminen vaatii mm. aktiivista työntekijöiden kuuntelua ja heidän ideoidensa jatkokehittelyä. Tämä palveluiden johtamisen käsikirja esittelee toimintaan vaikuttamisen keinot ja työkalut.
Totuuden hetki
58,85 €
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.