Tutkimuksessa tarkastellaan lahjonnan ja muun korruption muotoja yritysten välisessä kaupassa Venäjällä. Raportissa kuvataan lahjonnan käytäntöjä, lahjontaan valmistautumista sekä lahjonnan taloudellisia muotoja ja seurauksia yrityksille. Keskeisiä tarkastelukohteita ovat, miksi lahjontaa käytetään ja miten lahjonta muuttaa B-to-B-kaupan luonnetta. Tutkimuksen tarkastelu ja B-to-B-markkinoinnin toimintaympäristö kytketään Venäjälle laajemmin ominaisiin yhteiskunnan rakenteisiin. Tutkimus ei kehota ketään käyttämään lahjontaa tai muita korruptiivisia menetelmiä. Lahjonta on Venäjällä rikoslaissa kiellettyä. Tutkimuksen lähdeaineiston antaman kuvan mukaan monilla toimialoilla Venäjällä lahjonta olisi kuitenkin melko yleistä. Tutkimus ei tarkastele tutkimusaluetta ensisijassa moraalisesta tai oikeudellisesta näkökulmasta. Mielenkiinnon kohteena ovat korruptiossa tosiasiallisesti Venäjällä toteutuvat toimintatavat sekä näiden syyt ja taustat.
Larjavaara, Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä
Huomaa pidempi toimitusaika
Huomaa pidempi toimitusaika
Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 7 arkipäivää.
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
- Ilmainen palautus 30 päivää
- Ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen yli 100 € ostoksille.
- Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.