Pörssiyrityksen maine vaikuttaa menestymiseen osakemarkkinoilla. Kun osakkeen arvo perustuu tulevaisuuden odotuksiin, maineen merkitys aineettomana pääomana korostuu. Markkinamaineessa sijoitusanalyytikot paljastavat, mistä listautuneen yhtiön maine muodostuu. Kirjassa selvitetään, mistä lähteistä analyytikot saavat yritystietoa, miten eri sisällöt painottuvat maineen rakentumisessa ja miten kutakin maineen ulottuvuutta mitataan. Esipuheen on kirjoittanut Jyväskylän yliopiston yhteisviestinnän professori Elisa Juholin. Petri Vihervuori työskentelee Soneran viestintäpäällikkönä.
Vihervuori, Markkinamaine
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
- Ilmainen palautus 30 päivää
- Ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen yli 100 € ostoksille.
- Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.