Kuluttajan luottamus sähköisiin palveluihin rakentuu hitaasti mutta tuhoutuu nopeasti. Yritys saa kilpailuetua, kun se suojaa asiakkaiden yksityisyyttä vastuullisesti ja tietosuojalainsäädännön vaatimusten mukaisesti. Kuluttajan yksityisyyden suojaaminen on integroitava yrityksen prosesseihin ja tietojärjestelmiin. Samalla voidaan optimoida asiakastietojen hyödyntämisen käytännöt ja maksimoida niiden arvo liiketoiminnalle. Kirja tarjoaa käytännön työvälineitä vastuulliseen liiketoiminnan kehittämiseen.
Tietosuoja sähköisessä liiketoiminnassa
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.