Siirry suoraan sisältöön

Osta nyt ja nouda ostoksesi myymälästä kahden tunnin sisällä, ilman toimituskuluja!

Lue miten Prisma.fi-myymälänouto toimii

Markkinointi on murroksessa. Internetin, verkkomainonnan, sähköpostin ja mobiilin käyttö ovat rajussa kasvussa. Uusia markkinointikanavia uudenlaisia päätelaitteita, älytuotteita ja hybridimedioita kehittyy nopeasti. Asiakkaat liikkuvat digitaalisessa ympäristössä enemmän kuin uskommekaan ja käyttävät kanavia uusin tavoin. Markkinointi muuttuu entistä asiakaskohtaisemmaksi, vuorovaikutteisemmaksi, yhteisöllisemmäksi ja viihteellisemmäksi. Markkinoijalle muutos tarjoaa suuria haasteita, mutta myös monipuolisia mahdollisuuksia. Kirja kertoo, miten markkinointia johdetaan tehokkaasti digitalisoitumisen aikakauteen. Kirja esittelee tutkimustuloksia ja esimerkkejä siitä, kuinka markkinoija voi vastata interaktiivisen asiakkuuden haasteisiin kehittämällä kilpailu-, kanava- ja asiakkuusstrategioitaan.

Digitaalinen markkinointi

61,65 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.