Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ohita tuotekuva

Shakespeare, Romeo ja Julia (selkokielinen)

31,05 €

  • Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

  • Toimitus

    Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Romeo ja Julia ovat nuoret rakastavaiset Veronan kaupungissa. He tulevat kahdesta eri suvusta, jotka vihaavat toisiaan verisesti. Siksi Romeon ja Julian suhde on kielletty. Tästä huolimatta nuoret kuitenkin rakastuvat toisiinsa palavasti. - Niin palavasti, että he ovat valmiita vaikka kuolemaan rakkautensa tähden. William Shakespearen näytelmä on ehkä maailman kuuluisin rakkaustarina. Vaikka se on jo yli 400 vuotta vanha, se valloittaa lukijoiden sydämet aina uudelleen. Romeon ja Julian selkomukautuksessa klassikkonäytelmä on muutettu helpommin luettavaan kertomuksen muotoon. Romanttinen nelivärikuvitus tukee ymmärtämistä ja tarinaan eläytymistä. Romeo ja Julia sopii selkokirjojen lukijoille varhaisteineistä ikäihmisiin.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789515805188
Korkeus (cm)
16.6
Leveys (cm)
16.6
Syvyys (cm)
1
Paino (kg)
0.14
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen