Viestintä on olennainen osa asiakaspalvelutyön turvallisuutta ja konfliktien hallintaa. Hyvällä kommunikaatiolla voidaan viestiä turvallisuudesta asiakkaille ja ehkäistä vaarallisia tilanteita. Asiakaskontaktien ohella viestintää ja vuorovaikutustaitoja tarvitaan ongelmien havaitsemiseen ja kartoittamiseen sekä turvallisuussuunnitteluun ja -johtamiseen. Kirja kertoo havainnollisin esimerkein, miten työpaikan turvallisuusympäristöä voidaan parantaa toimivalla vuorovaikutuksella. Lukija saa perustiedot sanallisesta ja sanattomasta viestinnästä. Yksilön tasolta turvallisuus laajenee koko työyhteisöä koskettavaksi tekijäksi, jota voidaan vahvistaa avoimuudella, luottamuksella ja keskinäisellä sosiaalisella tuella. Lukija saa konkreettisia ohjeita turvallisuuden lisäämiseksi mielikuva- ja taitoharjoittelun avulla. Kirja on tarkoitettu asiakaspalvelutyön ammattilaisille ja heidän esimiehilleen. Paula Hjelt-Putilin on viestinnän ja esiintymistaidon koulutuspalveluihin erikoistuneen Assertumin omistaja. Hänellä on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus viestinnän kouluttajana.
Turvallisuutta viestinnällä
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.