Siirry suoraan sisältöön

Osta nyt ja nouda ostoksesi myymälästä kahden tunnin sisällä, ilman toimituskuluja!

Lue miten Prisma.fi-myymälänouto toimii

Miksi suomalaiset kokevat, että median valta on kasvanut? Mitä mediajulkisuus tekee politiikalle? Onko sosiaalisesta mediasta politiikan muutosvoimaksi? "Politiikka ja mediajulkisuus" on ensimmäinen suomenkielinen akateeminen oppikirja, joka keskittyy politiikan ja median epäpyhään liittoon. Se astuu politiikan ja viestinnän tutkimuksen väliin ja pyrkii tuottamaan kokonaiskuvaa tästä ajankohtaisesta ilmiöstä. "Politiikka ja mediajulkisuus" käy läpi keskeisiä politiikan mediajulkisuutta ravistelleita muutoksia intimisoitumisesta viestinnän professionalisoitumiseen ja median kaupallistumisesta sosiaalisen median nousuun. Samalla tarkentuu kuva siitä, miksi puoluepolitiikka kiinnostaa jatkuvasti harvempia ja miksi edustuksellinen demokratia tuntuu olevan monissa länsimaissa kriisissä. "Politiikka ja mediajulkisuus" hahmottelee myös keinoja, joilla tästä kriisistä voisi päästä ulos. Dosentti, YTT Juha Herkman työskentelee mediatutkijana Tampereen yliopistossa ja on aiemmin kirjoittanut muun muassa teokset "Audiovisuaalinen mediakulttuuri" (2001) ja "Kriittinen mediakasvatus" (2007).

Politiikka ja mediajulkisuus

29,90 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.