Kaupan toiminta ja menestys perustuvat yhä enemmän syvälliseen liiketoimintaosaamiseen. Liiketoimintamallien erot pienenevät; sen sijaan strategisen osaamisen ja suoritustason erot voivat kasvaa ja olla ratkaisevia tekijöitä kilpailussa. Kilpailu onkin yhä enemmän muuttumassa osaamisperustaiseksi. Kirjan avulla on mahdollista tunnistaa nykyaikaisen kaupan liiketoiminnan sisältö ja logiikka. Kirjassa esitellään kattavasti kaupan toimiala- ja ketjutason strategiset valinnat ja linjaukset sekä myös operatiivisten liiketoimintaprosessien ohjaus ja johtaminen. Kaupan kilpailukyvyn kannalta keskeisintä on liiketoiminnan kokonaisuuden ja sen osien välisten vuorovaikutussuhteiden syvällinen ymmärtäminen ja niiden hallitseminen käytännössä. Kirja on luonteeltaan keskusteleva ja käsitteellinen sekä myös vahvasti käytännöllinen. Kirja auttaa kaupan alan päättäjiä, yhteistyökumppaneita ja opiskelijoita ratkaisemaan yhtä lailla strategisia kuin operatiivisia kysymyksiä.
Kaupan liiketoimintaosaaminen
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.