Mediajulkisuus rakentaa tehokkaasti yrityksen tunnettuutta ja mainetta, sillä ansaitun julkisuuden tavoittavuus ja ennen kaikkea uskottavuus on toista luokkaa kuin maksetun mainonnan. Tiedotusvälineiden toimintaa tunnetaan kuitenkin niiden ulkopuolella huonosti. Hyvät mediasuhteet valottaa yritysten ja tiedotusvälineiden suhdetta, avaa mediasuhteiden mystiikkaa ja oikoo vääriä käsityksiä. Se kertoo, miten tiedotusvälineet toimivat ja kuinka yritys voi palvella mediaa paremmin. Kirja antaa käytännön työvälineitä mediasuhteiden rakentamiseen ja toimittajien kohtaamiseen. Se valottaa myös kriisiviestinnän pääsääntöjä ja viestintätoimistojen työnkuvaa. Kirja rohkaisee lukijoitaan kohtaamaan median ja tekemään sen muistaen, että nykymaailmassa media on yhteiskunnallisen keskustelun foorumi. Jos yritys tai yhteisö ei ole foorumilla itse puhumassa, sen paikan täyttää joku muu. Kirja palkittiin Hopeasulka-palkinnolla MTL:n vuotuisessa Kultasulka-kilpailussa.
Hyvät mediasuhteet
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.