EFQM 2010 mukainen. EFQM-kirjasarja kattaa Euroopan laatupalkintomallin arviointialueet: 1) johtajuus, 2) strategia, 3) henkilöstö, 4) kumppanuudet ja resurssit 5) prosessit, tuotteet ja palvelut, ja 6-9) tulokset sekä niiden arviointikohdat. Tämän kirjan arviointialueilla tarkastellaan, millaisia asiakas-, henkilöstö-, yhteiskunnallisia ja avaintuloksia organisaatio on saavuttanut. Omassa organisaatiossanne voitte arvioida organisaationne tuloksia sekä verrata niitä kirjan esimerkkeihin. Liittyvät kirjat: e-kirja: 9789522288820
EFQM - arviointi-alue 6-9
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.