This study is about the conditions for active learning and professional teaching of English as a foreign language (EFL) in a Finland-Swedish context. The study is based upon the assumption that EFL learning and teaching takes place through interaction and that the process is affected by the particular social context of the main actors, that is the learners and the teachers. It is also argued that the conditions for development-centred learning are vital for professional development.
Björklund, Conditions for EFL learning and professional development
Huomaa pidempi toimitusaika
Huomaa pidempi toimitusaika
Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 1–4 viikkoa.
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
- Ilmainen palautus 30 päivää
- Ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen yli 100 € ostoksille.
- Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.