Siirry suoraan sisältöön

Osta nyt ja nouda ostoksesi myymälästä kahden tunnin sisällä, ilman toimituskuluja!

Lue miten Prisma.fi-myymälänouto toimii

The book tells the Nokia story behind the press releases, advertisements, product manuals, and media-trained public speakers. It shows how the company runs its business and manages its people, trying to hold on to its Scandinavian values in all parts of the world. It explains how new technologies and products are being created and how other, equally exciting technologies and innovative products are being killed. It explains the occasionally conflicting business interests that enterprises in the complex telecommunication technology industry may have. Above all, the book tells the story of phenomenal success based on consistent strategy, failure to change the chosen strategy in due time, and how the continuously changing market is opening new opportunities even for established corporations.

Behind The Screen

49,00 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.