Asiakkaan kokema arvo kilpailutekijänä finanssialalla (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 124ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
62,86
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Asiakkaan kokeman arvon analysointi on yrityksille tärkeä strateginen työkalu. Arvon tuottaminen asiakkaalle luo perustan markkinointitoimenpiteille ja kilpailuedun tavoittelulle. Arvon tarkastelu auttaa myös kohdistamaan yhtiön resursseja sellaisiin asioihin, jotka kasvattavat asiakkaan kokemaa arvoa.

Kirjassa tarkastellaan finanssialan asiakkuuksien hoitamista kokonaisvaltaisesti asiakkaan kokeman arvon näkökulmasta. Kirjassa kuvataan markkinoinnin kilpailukeinot arvon tuottajina ja asiakkuuteen sitouttajina uusimpia tutkimustietoja hyödyntäen. Koska finanssialan palveluja tarkastellaan asiakkaan näkökulmasta, kirja kasvattaa yhtiöiden ymmärrystä asiakkaan käyttäytymisestä. Kyseessä on kokonaan uusi kirja, jollaista ei ole aikaisemmin julkaistu Suomessa tai muualla.

Kirja soveltuu oppikirjaksi finanssialan koulutukseen eri oppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Lisäksi se soveltuu hyvin jokaisen toimintansa kehittämisestä kiinnostuneen finanssiyhtiön käyttöön.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.