Siirry suoraan sisältöön

Osta nyt ja nouda ostoksesi myymälästä kahden tunnin sisällä, ilman toimituskuluja!

Lue miten Prisma.fi-myymälänouto toimii

Asiakkaan kokeman arvon analysointi on yrityksille tärkeä strateginen työkalu. Arvon tuottaminen asiakkaalle luo perustan markkinointitoimenpiteille ja kilpailuedun tavoittelulle. Arvon tarkastelu auttaa myös kohdistamaan yhtiön resursseja sellaisiin asioihin, jotka kasvattavat asiakkaan kokemaa arvoa. Kirjassa tarkastellaan finanssialan asiakkuuksien hoitamista kokonaisvaltaisesti asiakkaan kokeman arvon näkökulmasta. Kirjassa kuvataan markkinoinnin kilpailukeinot arvon tuottajina ja asiakkuuteen sitouttajina uusimpia tutkimustietoja hyödyntäen. Koska finanssialan palveluja tarkastellaan asiakkaan näkökulmasta, kirja kasvattaa yhtiöiden ymmärrystä asiakkaan käyttäytymisestä. Kyseessä on kokonaan uusi kirja, jollaista ei ole aikaisemmin julkaistu Suomessa tai muualla. Kirja soveltuu oppikirjaksi finanssialan koulutukseen eri oppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Lisäksi se soveltuu hyvin jokaisen toimintansa kehittämisestä kiinnostuneen finanssiyhtiön käyttöön.

Asiakkaan kokema arvo kilpailutekijänä finanssialalla

62,05 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.