Siirry suoraan sisältöön

Prisman ALE alkoi - tuotteita huippumerkeiltä jopa -40 %!

Tästä ostoksille

Keitä viikingit olivat? Mistä he tulivat ja kuinka he saivat hurjan maineensa? Miten viikingit pystyivät purjehtimaan pitkiä matkoja valtamerellä? Tiesitkö, että viikingit olivat ensimmäisiä eurooppalaisia Pohjois-Amerikassa? Viikingit selkokielellä -kirja kertoo kaiken olennaisen pohjolan sotureista ja seikkailijoista selkosuomeksi.

Lund, Viikingit selkokielellä (selkokirja)

43,10 €

Toimitettuna

Saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.