Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät ke-su 29.5.-2.6. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää

Sosiokulttuurinen innostaminen on sosiaalipedagogiikan suuntaus, joka on syntynyt Ranskassa toisen maailmansodan jälkeen. Se on pedagoginen liike, jossa yhdistyvät kasvatuksellinen, sosiaalinen ja kulttuurinen toiminta. Sosiokulttuurinen innostaminen on arkipäivän sosiaalisen toiminnan väline. Sen avulla herkistetään ja motivoidaan ihmisiä osallistumaan. Osallistumalla ihmisten on mahdollista kehittää arkipäiväänsä ja pyrkiä yhdessä kohti luomiansa sosiaalisia ihanteita. Innostajat toimivat monella alueella ja monien metodien avulla. Innostamista on maalla ja kaupungeissa, slummeissa ja lomakeskuksissa, ajanviettopaikoilla ja työyhteisöissä. Innostaa voidaan kasvatuksellisten, ilmaisullisten, kulttuuristen, sosiaalisten, poliittisten, urheilullisten ja kaupallisten aktiviteettien avulla. Sosiokulttuurinen innostaminen on alan ensimmäinen suomenkielinen oppikirja. Se on kattava perusteos, jossa tutustutaan sekä innostamisen teoriaan ja aatteeseen että metodologiaan ja käytäntöön. Kirjoittaja pohtii myös, miten innostamista voidaan Suomessa lähteä kehittämään. Kirja sopii oppikirjaksi paitsi yliopistoihin ja ammattikorkeakouluihin, myös tietolähteeksi ja innostajaksi kasvatus-, kulttuuri-, sosiaali- ja yhdyskuntatyötä tekeville.

Sosiokulttuurinen innostaminen

Asiakasomistajahinta
18,87 €

Normaalihinta 22,20 €

Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.