Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Digitaalinen markkinointi on kriittinen osa liiketoimintaa: sen onnistuminen määrittää myynnin onnistumisen, joka puolestaan määrittää yrityksen kasvutahdin. Siksi digimarkkinoinnin työtehtävät ovat yksiä halutuimmista ja sen osaajat etsityimpiä työntekijöitä. Koronaviruspandemia on lisäksi pakottanut yritykset digitalisoitumaan nopeasti, mikä on lisännyt digitaalisen markkinoinnin tarvetta entisestään. Silti aiheesta ei ole ollut ajantasaista teosta suomeksi - kunnes nyt. Kirja kertoo, miten erilaiset yritykset voivat kasvattaa myyntiään digitaalisen markkinoinnin avulla. Se opastaa helppotajuisesti, kuinka digitaaliselle markkinoinnille luodaan strategia, kuinka strategia viedään käytäntöön ja kuinka markkinoinnin onnistumista ja myynnin kasvua mitataan. Kirjan sisältö perustuu MRACE®-malliin, jonka avulla yrityksestä tietämätön voidaan muuttaa sen uskolliseksi asiakkaaksi. MRACE® on markkinoinnin malli, joka on sovellettavissa kaikenkokoisten yritysten tehokkaaseen markkinointiin. Teoksessa yhdistyy Suomen parhaaksi valitun digitoimiston sekä alan johtavien tutkijoiden ja opettajien osaaminen.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521446078
- Paino (kg)
- 0.539
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Arviot
arvosana5/5
Nimetön
arvosana5/5
Luotettavaa tekstiä. Digimarkkinoinnin kirja joka ei vedä ihmeellisiin kikkailuihin, vaan kertoo selkeästi mitä tulee ottaa huomioon kun suunnitellaan markkinointistrategia sekä käytännön toteutusta.
2 vuotta sitten
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.