Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät ke-su 17.-21.4. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää

Kolmiosainen sushi-tarjoilusetti, jossa sushilautanen, dippilautanen ja syömäpuikot. Lautaset ovat kivitavaraa ja syömäpuikot bambua. Mitat: lautanen 19,5 x 11,5 x 2 cm, kulho 8 x 8 x 3 cm ja syömäpuikot 24 x 0,7 cm. Lautaset ja syömäpuikot tulee pestä käsin.

House sushi-tarjoilusetti Selko

Asiakasomistajahinta
8,46 €

Normaalihinta 9,95 €

  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.