Yksilömarkkinointi (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 165ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
51,74

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Perinteinen massamarkkinointi on menettämässä otettaan. Murros on kattava ja syvällinen.
Markkinaosuuden sijasta menestyksen mittariksi nousee asiakasosuus. Myyntivolyymeja
tärkeämpiä tunnuslukuja ovat asiakaskannattavuus ja asiakassuhteiden elinikäiset arvot.
Tuotevastuun rinnalle tulee asiakasvastuu. Markkinointisuunnittelussa painopisteen saavat
yksilölliset asiakashoitosuunnitelmat.

Oppiva asiakassuhde

Jouni Pöllänen kuvaa murrosta kirjassaan esittelemällä ajattelu- ja toimintatavan, jonka ytimen
muodostaa oppiva asiakassuhde.
* Miten se rakennetaan ja miten sitä johdetaan?
* Miten yksittäisten asiakassuhteiden johtaminen kytkeytyy koko asiakaskannan johtamiseen?
* Mitä yksilömarkkinointi edellyttää yrityksen rakenteilta ja tietojärjestelmiltä?
* Millaisia asiakassuhdemittareita yksilömarkkinoinnin ohjauksessa tarvitaan?

3. painos
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus S-ryhmän myymälään tai Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.