Asiakasomistaja-alennus-15 %
Markkinointi on murroksessa: internetistä on tulossa tärkein, vuorovaikutteinen ja yhteisöjä luova markkinointimedia. Miten sitä hyödynnetään markkinoinnissa? Kirja esittelee internetin uusia ilmiöitä ja tarjoaa uuden mallin markkinointiajatteluun: 4P on nyt CREF. Kyse on yhteistyöstä, ansaintamallista, kokemuksellisuudesta ja löydettävyydestä.
Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2.0
Asiakasomistajahinta
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin52,40 €
Normaalihinta 61,65 €
Tuotetta ei juuri nyt ole saatavilla verkkokaupasta.
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.