Siirry suoraan sisältöön

Myyntityö on yksi tärkeimmistä liiketoiminnan osaamisalueista. Myynnin arvostus on ollut alhainen, vaikka tunnistamme myynnin merkityksen liiketoiminnalle. Korkeakouluissa on huomattu tämä puute ja sen tähden myynnin osaamiseen on kiinnitetty yhä enemmän huomiota. Julkaisu koostuu 11 artikkelista, jotka koskevat myyntityön erilaisia osaamisia ja ajankohtaisia aihealueita: huippumyyjän roolit, tunteiden vaikutus, sosiaaliset taidot, myyntiprosessi, ratkaisumyynti, tuote-esittely, yksilön vaikutus myyntitiimiin, sitoutumisen vaikutus asiakaspalveluun, reklamaatioprosessin hallinta sekä "vau"-kokemuksen synnyttäminen. Vuorovaikutus myyntityössä -julkaisun ovat kirjoittaneet samannimiselle opintojaksolle osallistuneet tradenomiopiskelijat. Tavoitteena oli itsenäisellä ja vastuullisella tavalla oppia käytäntöä ja teoriaa. Julkaisu sopii oppimateriaaliksi korkeakouluopintoihin ja kaikille myyntityön kehittämisestä kiinnostuneille.

Vuorovaikutus myyntityössä

77,50 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin
Tuotetta ei juuri nyt ole saatavilla verkkokaupasta.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.