Visualistens verktygsback (Kierreselkäinen)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 241ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
56,52
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Visualistens vertygsback är en bilderbok med tips och verktyg som hjälper dig att jobba med skyltfönster och exponering av varor i affären. Boken lämpar sig för den som studerar visuell marknadsföring likaväl som för den som i praktiken jobbar med visuell försäljning i affär.

Den visuella marknadsföringens betydelse i affärerna har ökat i takt med den stigande konkurrensen. Undersökningar visar att 70 % av köpbesluten görs i affären. En betydande del av köpbesluten baseras på känslor och upplevelser, miljön där köpen sker blir allt viktigare. Med hjälp av visuell marknadsföring framför affären sitt budskap och skapar visuella möten med kunden. Målsättningen är att skapa en inspirerande affärsmiljö, där kunden lätt kan känna, prova och handla självständigt. Av alla produkter som finns i butiken blir kunden medveten om bara en liten del. En fungerande affär hjälper kunden att hitta rätt bland alla produkter och varumärken och presenterar sitt sortiment så att självval underlättas. Med enkla visuella knep går det att påverka vilka produkter som uppmärksammas. En intressant exponering av varorna är en nyckel till framgång då man vill skapa positiva shoppingupplevelser.

Med hjälp av en fungerande visuell marknadsföring skapar affären en egen profil som skiljer den från mängden och ger viktiga konkurrensfördelar. Skyltfönstret är affärens ansikte utåt, det ska få kunden på gatan att stanna och komma in, väl inne i affären skall kunden trivas och bli inspirerad. Människan har ett medfött sinne för ordning, ju större mått av ordning och visuell struktur affären har, desto mindre behöver kunden anstränga sig för att förstå hur affären är uppbyggd. Det är därför viktigt att alla som arbetar i affär känner till hur man bygger upp och upprätthåller en säljande affärsmiljö. Detta ger den som arbetar i en affär enorma möjligheter, men det ställer också krav.

Det bästa sättet att få kunden att komma tillbaka, är att ha en egen särprägel, att sticka ut. Ett affärskoncept är aldrig färdigt, det förändras hela tiden. Det gäller att alltid ha något nytt på gång, varje besök skall bjuda på nyheter och överraskningar.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.