Vem är jag, vem är vi, vem är vem i vårt land? (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 112ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
27,69

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 7 – 22 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Utifrån teorin om social identitet [SIT] och sociolingvistiska teorier fokuserar avhandlingen på identifikation med språkgrupper och på tendensen till partiskhet (dvs. att favorisera den egna gruppen och/eller nedvärdera utgruppen) i ett riksomfattande representativt urval av svensk- och finskspråkiga i Finland och Sverige (N = 2479). ---- I avhandlingen som består av fyra artiklar och ett sammandrag studeras vilken betydelse lokala skillnader i etnolingvistisk vitalitet (dvs. andelen svenskspråkiga på hemorten), individens språkkontakter och språkkunskaper har för minoritetsmedlemmars (finlandssvenskarnas) språkgruppsidentifikation, samt i vilken mån denna identifikation är multipel. Ovan nämnda sociolingvistiska faktorers samt gruppidentifikationens betydelse för tendensen till partiskhet undersöks likaså inom ramen för den finlandssvenska minoriteten. Genom att jämföra de svensk- och finskspråkiga minoritets- och majoritetsgrupperna i Finland och Sverige besvaras frågor om vilken betydelse gruppens storlek, gruppens status och valören på de drag som tillskrivs grupperna har för tendensen till partiskhet och för innehållet i stereotypier samt i vilken mån det råder en konsensus kring stereotypierna som tillskrivs de aktuella språkgrupperna.
EAN 9789521052330

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2012
Julkaisuvuosi 2012
Alanimeke kontextens betydelse för gruppidentifikation och stereotypier bland svensk- och finskspråkiga i Finland och Sverige
Kustantaja Svenska social- och kommunalhögskolan
Tekijä, kirjoittaja Henning-Lindblom, Anna
Sivumäärä 159
Asiasana kielelliset väestöryhmät, ruotsinkieliset, ruotsinsuomalaiset, ryhmäidentiteetti, sosiaalinen identiteetti, stereotypiat, suomalaisuus, suomenkieliset, suomenruotsalaiset, suomenruotsalaisuus
Paikka aiheena Ruotsi, Suomi
ISBN-13 9789521052330
YKL 30.12
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Kirjan saatavuus Saatavana, hankintatuote
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 7 - 22 arkipäivää
Kirjan kieli ruotsi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (24,90€ sekä 69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›