Terveydenhuoltopalvelujen vaikuttavuus on ollut selkeästi esillä jo 1990-luvulta lähtien. Tuolloin kiinnitettiin huomiota myös vaikuttavuusarvioinnin kehittämiseen. Sekä vaikuttavuuskäsitteistön selkeyttäminen että vaikuttavuuden arvioinnin kehittäminen ovat edenneet kuitenkin hyvin hitaasti. Tutkimuksen tavoitteena on tuottaa tietoa kokonaisvaltaiseen vaikuttavuuden arviointiin, joka kattaa sekä asiakasvaikuttavuuden että yhteiskunnallisen vaikuttavuuden. Tutkimuksen pääkysymykset ovat: Miten asiakasvaikuttavuutta voidaan arvioida hoitoketjussa? Miten yhteiskunnallista vaikuttavuutta voidaan arvioida hoitoketjussa? Miten sähköistä potilastietojärjestelmää voidaan hyödyntää vaikuttavuuden arvioinnissa?
Vaikuttavuuden arviointi hoitoketjussa
Normaalihinta 51,85 €
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.