Uusi mediayhteiskunta (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 175ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
72,45
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
"Uusmedian sumuverhon suojissa mediatalot saattoivat hakea sellaista valtaa, jota internet ei olisi sallinut ilman uuden mediayhteiskunnan oivallusta. Syntyi vaikutelma, jossa suuret mediatalot alkoivat kilpailla internetin yhteisöllisten välineiden ja poliittisten instituutioiden rinnalla vallasta tai oikeudesta edustaa uuden sosiaalisen "median" yhteisöjä ja valvoa niidenkin toimintaa. Toimittajasta tuli jutun päähenkilö, faktan ja fiktion rajat alkoivat hämärtyä ja kerronnassa korostettiin gonzo-journalistin tapaan subjektiivisia havaintoja ja näennäisiä pikkuseikkoja unohtaen itse päätapahtuma, uusmedioille tyypilliseen tapaan. Samalla koko vanha innovaatio- ja sen leviämismekanismi (diffuusio) etenkin maaseudulla häiriintyi tai hävisi kokonaan."

TEKIJÄSTÄ:

Professori, filosofian ja valtiotieteen tohtori Matti Luostarinen on kirjoittanut runsaan 500 tieteellistä artikkelia ja julkaisua. Lähes 50 laajaa monografiaa. Hän on toiminut tutkijana ja opettajana liki sadassa yliopistossa ja tutkimuslaitoksessa. Julkaisut ovat maantieteestä, sosiologiasta, bio- ja geotieteistä ym. ympäristötieteistä.

Globaali ja paikallinen ovat samaan aikaan läsnä tieteen popularisoinnissa, ihmisen mittaisessa maailmassa, tiedemiestaiteilijan luovassa innovoinnissa, klusteritaiteessa.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.