Sosiaalinen ja kulttuurinen innovatiivisuus, sisällöllinen riskinotto, vuorovaikutus ja verkottuminen sekä toiminta taiteen, teknologian ja talouden rajapinnoilla kuvaavat uuden mediakulttuurin innovaatioympäristöä. Tutkimusjulkaisu kartoittaa alan kotimaisia toimijoita ja arvoja, luo katsauksen kansainvälisen mediakulttuurin kehitysnäkymiin sekä ehdottaa uusia käytäntö- ja sisältölähtöisiä linjauksia kulttuuri- ja teknologiapolitiikalle. Alan asiantuntijoiden artikkeleista ja tekijähaastatteluista koostuva teos soveltuu uusmediaa ja kulttuuria seuraaville sekä alan kehittämiseen, tutkimukseen ja koulutukseen osallistuville.
Uusi mediakulttuuri innovaatioympäristönä
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.