Understanding change processess in business networks (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 113ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
38,64
Saatavuus:

Toimitusaika 7 - 22 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Suomen televiestintäalan toimijat ovat viimeisten 25 vuoden aikana kokeneet intensiivisen muutoksen. 1980-luvulla toimijat olivat itsenäisiä yhtiöitä, kun taas tänä päivänä ne ovat enemmän ja enemmän riippuvaisia toisistaan. Riippuvuuden voidaan katsoa ylittävän myös toimialarajat, sillä televiestintäala koostuu nykyään paitsi teleoperaattoreista myös mm. sisällöntuottajista (esim. MTV Media) ja IT-yhtiöistä (esim. TietoEnator). Rajat toimialojen välillä ovat siten hämärtymässä. Tätä ilmiötä kutsutaan konvergenssiksi. Konvergenssi tarkoittaa yhdentymistä koskien esim. tekniikkaa (Internet ja puhelut), yrityksiä (AOL ja Time Warner), toimialoja (televiestintä-, media- ja IT-alat), palveluita (mobiiliTV), tuotteita (PDA-laitteet) jne.. Tämä puolestaan tarkoittaa sitä, että televiestintätoimijat eivät enää yksin pysty kehittämään markkinoita ja teknisiä ratkaisuja, vaan yhteistyötä vaaditaan erilaisten toimijoiden välillä luomaan tuotteita ja palveluita sekä yritysasiakkaille että loppukäyttäjille.

Väitöskirja keskittyy erityisesti liiketoimintaverkostoihin ja yhteistyökuvioihin keinona hankkia vaadittavat resurssit konvergoidussa ympäristössä eri mobiilioperaattoreiden välillä. Tutkimus korostaa myös teknisen konvergenssin merkitystä televiestintätoimijoille. Monille alan toimijoille sopeutuminen konvergenssiprosessiin on ollut haastava; joissakin tapauksissa voidaan jopa puhua identiteettikriisistä. Tutkimus osoittaa, että konvergenssi käsitetään televiestintäalalla jatkuvana muutosprosessina, jossa jokaisen toimijan tulee uudelleen ja uudelleen arvioida roolinsa ja asemansa markkinoilla. Konvergenssiprosessi tulee jatkumaan tulevaisuudessa yhä lisääntyvällä intensiteetillä. Toimijat vaikuttavat tietoisesti liikeympäristöönsä toimimalla erilaisissa liiketoimintaverkoston rooleissa, jotka esimerkiksi parantavat niiden asemia tai jopa avaavat uusia mahdollisuuksia toisilla toimialoilla. Tutkimus osoittaa myös, että ulkoiset tekijät sekä toimialaympäristö vaikuttavat liiketoimintaverkoston dynamiikkaan.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.