Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät ke-su 17.-21.4. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää

Yritysten ahneudesta ja moraalista tai sen puutteesta keskustellaan jatkuvasti lehtien palstoilla ja kahvihuoneissa. Tämän päivän johtajan perusongelma on tuloksellisuuden ja moraalin yhteensovittaminen. Voiton tekeminen epäeettisin keinoin on kestämätöntä ja johtaa median aikakaudella yrityksen maineen menetykseen. Toisaalta moraalisuus ja rahan menettäminen johtaa sekin väistämättä epäonnistumiseen. Perinteisen käsityksen mukaan tulos ja moraali eivät ole yhdistettävissä. Woiceshyn osoittaa kirjassaan, että tämä on väärä käsitys. Hän kuvaa kirjassa, kuinka rationaalinen egoismi tarjoaa liike-elämälle tien voittojen eettiseen maksimointiin. Kirjassa esitetään lukuisien esimerkkien ja argumentaation avulla, kuinka periaatteet kuten rationaalisuus, tuottavuus, rehellisyys ja oikeudenmukaisuus ovat yhdistettävissä yrityksen ja yhteiskunnan eduksi. Jaana Woiceshyn on väitellyt tohtoriksi arvostetusta Whartonin bisneskoulusta Yhdysvalloissa. Hän on opettanut MBA- ja eMBA ohjelmissa ja kouluttanut yrityksiä jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan liike-elämän ajankohtaisista teemoista. Tällä hetkellä hän työskentelee Calgaryn yliopistossa.

Woiceshyn, Tulos ja moraali

Asiakasomistajahinta
51,26 €

Normaalihinta 60,30 €

  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.