Tiedolla johtaminen toimialan murroksessa (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 110ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
32,97

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 2 – 4 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
""Tiedolla johtaminen toimialan murroksessa" -kirjan kirjoittajilla, Jaana Sinipurolla ja Hannu Ritvasella, on pitkä kokemus liiketoiminta-analytiikasta ja julkishallinnon tietojärjestelmien kehittämisestä. Kirjoittajat haluavat uudella kirjallaan kannustaa poliitikoita, hallintoa ja sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittäjiä sekä tietojärjestelmäasiantuntijoita tavoitteelliseen vuoropuheluun siitä, kuinka sosiaali- ja terveyspalveluita voidaan kehittää aiempaa yhdenvertaisimmiksi ja kansalaiskeskeisimmiksi. Kirjassa esitellään yhdeksän keskeistä käsitettä, joiden avulla konsensus on saavutettavissa. Nykytilanteessa toiminnan ja tiedon välillä on kuilu. Kansalainen ei näy millään tasolla kokonaisena ja eheänä, eikä palveluja kehitetä kansalaisten lähtökohdista. Hoidetaan sairauksia, osaoptimoidaan toimintaa ja ihminen keskiössä unohtuu. Kirjassa kuvataan tiedollisia työkaluja, jotta voidaan löytää vastaus kansalaisen tarpeesta johdetun toiminnan kehittämisen keskeisiin kysymyksiin:

- Miten tunnistetaan ja kyetään kuvaamaan ne kansalaisten tarpeet ja näihin liittyvät, yhteiskuntamme lain ja arvoperustan mukaiset palvelut, jotka järjestelmän tulee tuottaa?

- Miten tarpeiden ja palvelujen tasapaino ja mahdolliset vinoumien aiheuttajat kyetään tunnistamaan ja kuvaamaan?

- Mihin julkisista varoista rahoitettavien vähimmäispalveluiden tulisi perustua?"

Moni uskoo johtavansa tiedolla ja ihmettelee puuttuvia tuloksia. Dataa ja informaatiota on saatavissa, mutta ilman toimialan ja toiminnan syvällistä ymmärtämistä tiedolla johtamisen tulokset jäävät heikoksi. Sosiaali- ja terveyspalveluiden visionäärinen tiedolla johtaminen edellyttää asiakkaan tarpeen huomioimista siten että visio muodostetaan vuoropuhelussa asiakkaan kanssa. Tie visionääriseen johtamiseen terveydenhuollossa on pitkä, mutta tämän kirjan lukeneelle jo yhtä askelta lyhyempi. Suosittelen." Mikko Nenonen, terveyskeskuslääkäri, konsultti ja toisinaanajattelija
EAN 9789522860729

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2013
Julkaisuvuosi 2013
Asiasana johtaminen, kehittäminen, kunnan toimialat, kuntauudistus, muutos, sosiaalipalvelut, terveyspalvelut, tieto, tietojärjestelmät, tietämyksenhallinta
Alanimeke malli sosiaali- ja terveyspalveluidenkehittämiseen
Kustantaja Books on Demand
Tekijä, kirjoittaja Ritvanen, Hannu, Sinipuro, Jaana
Sivumäärä 168
Painoksen kuvaus uusi painos
ISBN-13 9789522860729
YKL 30
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 2 - 4 arkipäivää
Tuoteformaatti Kovakantinen kirja
Kirjan saatavuus Saatavana, varastotuote
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

  1. Asennuspalvelut

    Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

    Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

    Asennuksiin sisältyy

    - Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.

    - Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.

    - Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.

    - Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen.

    Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

    Asennuksiin ei sisälly

    - Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.

    - Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi

    - Kalustemuutokset

    - Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi

    - Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

    Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.
  2. Poiskuljetuspalvelut

    Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu. Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen. Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen.

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske kaikkia toimituksia, lue lisää täältä.

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›

© SOK

Sivukartta
Käyttöehdot

SOK

PL 1
00088 S-RYHMÄ
Y-tunnus 0116323-1

Maksutavat: