Siirry suoraan sisältöön

Tässä raportissa ääneen päästetään talousmedian ydinkohderyhmä eli omassa työssään taloustietoa tarvitsevat ammattilaiset. Mitä mieltä nämä niin kutsutut valkokaulustyöläiset ovat talousjornalismin nykyisestä tasosta ja kuinka he mediaa tänä päivänä seuraavat? Ovatko talouslehdet asiantuntevia ja analyyttisiä? Seuraavatko ne kohderyhmänsä kannalta oikeita asioita? Entä kuinka on kriittisyyden laita? Median käyttötapoja tarkasteltaessa mielenkiintoinen kysymys on, minkälainen valmius talouslehden lukijalla on siirtyä lähitulevaisuudessa pelkästään verkkomedian käyttäjäksi.

Talousmedia ja valkokaulustyöläiset

25,90 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin
Tuotetta ei juuri nyt ole saatavilla verkkokaupasta.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.