Suomalaisia suurnaisia (selkokielinen) (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 198ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
38,57
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Suomalaisia suurnaisia kertoo Aurora Karamzinin, Minna Canthin, Ida Aalbergin, Mathilda Wreden, Miina Sillanpään ja Aino Kallaksen elämästä.

Selkokielinen teos perehtyy näiden naisten vaiheisiin sekä heidän yksityiselämässään että merkittävässä elämäntyössään. Suurnaiset ovat olleet edellä omaa aikaansa. He ovat raivanneet alaa sille, että maassamme itäisi tasa-arvon ja yhteiskunnallisen kehityksen siemen. Suurnaiset ovat myös synnyttäneet suomalaista kulttuuria: kirjallisuutta, runoutta ja teatteritaidetta. Se on ainutlaatuista kansallista omaisuutta vielä tänäkin päivänä.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.