Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi on globaalissa kilpailussa noussut myös yrityksen ylimmän johdon keskeisimmäksi osaamisalueeksi. Se läpäisee yrityksen kaikki toiminnot ja organisaation tasot jokapäiväisestä taktisesta markkinoinnista ja myynnistä ylimpään johtoon. Markkina- ja asiakaskeskeisyys ovat menestyneimpien yritysten liiketoimintamallien ydinosaamista. StratMark: Strateginen markkinointiosaaminen hahmottaa suomalaisten yritysten markkinointiosaamisen keskeiset ulottuvuudet ja kehittämiskohteet. Kirja perustuu laajaa huomiota saaneen StratMark-tutkimusprojektin tuloksille. Projektin tavoitteena on kehittää suomalaisen markkinointiosaamisen tasoa ja erityisesti markkinoinnin tuloksien mittaamista.

StratMark

36,40 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin
Tuotetta ei juuri nyt ole saatavilla verkkokaupasta.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.