Seurakunnan henkilöstöhallinto (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 108ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
75,65

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 3,95 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Henkilöstö on seurakuntatyönantajan tärkein resurssi ja voimavara seurakunnan perustehtävän toteuttamisessa. Siksi henkilöstöstä huolehtiminen ja hyvä henkilöstöhallinto ovat seurakunnan työssä avainasemassa. Seurakunnan henkilöstöhallinto on käytännönläheinen käsikirja seurakunnan jokapäiväisen henkilöstötyön tueksi. Se on tarpeellinen apuväline etenkin seurakuntien henkilöstö-, hallinto- ja talousjohdolle, kirkkoherroille ja esimiehille, mutta myös muille henkilöstöhallinnon kysymyksistä tietoa tarvitseville. Kirjassa käsitellään soveltuvan lainsäädännön ja kirkon alan virka- ja työehtosopimusmääräysten valossa muun muassa henkilöstön rekrytointi, perehdyttäminen, palkkaus ja muut palvelussuhteen ehdot, työympäristö ja työturvallisuus, työterveyshuolto, henkilöstökoulutus, työkykyä ylläpitävä toiminta sekä henkilöstöraportointi.

Tämä teoksen 3., uudistettu painos on päivitetty vastaamaan ajantasaista lainsäädäntöä ja 1.2.2017 voimaan astuvaa virka- ja työehtosopimusta. Tuoreet uudistukset koskevat mm. palkkausjärjestelmää, työaikaa sekä vuorottelu- ja muita vapaita, henkilöstön kehittämistä sekä kilpailukykysopimukseen ja paikalliseen sopimiseen liittyviä muutoksia. Oppisopimuksista on kirjoitettu teokseen kokonaan uusi, oma osuutensa.

Kirjan kirjoittajista OTM Sari Anetjärvi toimii lakimiesasessorina Espoon hiippakunnan tuomiokapitulissa ja HTK Marja Jakobsson henkilöstöpalvelupäällikkönä Espoon seurakuntayhtymässä.
EAN 9789513770242

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2017
Julkaisuvuosi 2017
Kustantaja Edita
Tekijä, kirjoittaja Anetjärvi, Sari, Jakobsson, Marja
Sivumäärä 234
Painoksen kuvaus 3. uud. p.
Asiasana henkilöstö, henkilöstöhallinto, henkilöstöstrategiat, kehittäminen, kirkon työntekijät, palvelussuhde, rekrytointi, seurakunnat, työsopimukset, työsuhde
ISBN-13 9789513770242
YKL 33.44
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää
Kirjan saatavuus Saatavana, hankintatuote
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

  1. Asennuspalvelut

    Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

    Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

    Asennuksiin sisältyy

    - Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.

    - Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.

    - Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.

    - Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen.

    Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

    Asennuksiin ei sisälly

    - Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.

    - Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi

    - Kalustemuutokset

    - Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi

    - Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

    Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.
  2. Poiskuljetuspalvelut

    Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu. Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen. Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen.

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske kaikkia toimituksia, lue lisää täältä.

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›

© SOK

Sivukartta
Käyttöehdot

SOK

PL 1
00088 S-RYHMÄ
Y-tunnus 0116323-1

Maksutavat: