Selkokielen käsikirja (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 114ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
44,74
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Selkokielen käsikirja on tarpeellinen teos kaikille niille, joiden tavoite on kirjoittaa helposti ymmärrettävää tekstiä.

Ketkä tarvitsevat helpotettua kieltä?
Miten teksti mukautetaan selkokieliseksi?
Mitä selkokielellä on julkaistu?
Miten selkojulkaisu tulee taittaa ja kuvittaa?
Onko selkokieltä myös radiossa ja internetissä?

Selkokeskuksen johtaja ja alan pioneeri Hannu Virtanen on koonnut tähän kirjaan tiiviin katsauksen kaikesta siitä tiedosta, jota selkokielestä on kertynyt 30 vuoden aikana. Mukana on myös paljon uutta tietoa ja lukuisia esimerkkejä.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.