Selkeää Suomi-rockia (selkokielinen) (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 172ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
41,66

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Selkeää Suomi-rockia on helppolukuinen tietokirja musiikin ystävälle.

Kirja kertoo niistä musiikin tekijöistä, joita ilman Suomi-rockia ei olisi olemassa. Toisaalta monia näistä yhtyeistä ja artisteista ei olisi ilman Suomi-rockia.

Kirja etenee väljässä aikajärjestyksessä 1960-luvulta tähän päivään. Mukana on kovia tekijöitä, kuten Hurriganes, Juice, Maarit Hurmerinta ja Dingo. Kirjassa esitellään myös menestyneitä vientirokkareitamme Hanoi Rockista HIMiin.

Tämä kirja on kirjoitettu helposti ymmärrettävällä selkokielellä. Neliväriteos on kuvitettu vanhoilla ja uusilla valokuvilla. Mukana on paljon levysuosituksia lukijalle.

Kirja sopii erityisesti niille, jotka eivät ehkä tunne Suomi-rockia vielä kovin hyvin. Teos on kuitenkin hyödyllinen kaikille, jotka ovat kiinnostuneita hyvästä musiikista.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.