Saiturin markkinointikirja (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 113ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
44,15
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Tämä kirja on suunnattu niille, jotka haluavat tietää, miten nolla- tai lähes nollabudjetilla tehdään asioita verkossa, lehdistössä tai vaikkapa lumikasoilla. Kirja on huumorin ja case-esimerkkien siivittämä oivaltava katsaus siihen, mitä markkinoinnissa kannattaa tehdä ja mitä ei.

Rahattomuus on huono selitys, kun tärkeintä on hyvä idea. Kirjan lukuisissa case-esimerkeissä osoitetaan tämä toistuvasti tarinoilla, joista selviää muun muassa, miten startup-yritys voi lähteä markkinoimaan palveluitaan, missä asioissa sosiaalinen media toimii ja missä ei, miten julkkis valjastetaan oman tuotteen tueksi sekä miten hyväntekeväisyyttä kannattaa tehdä. Lisäksi kirjassa paljastetaan, miten Tauski teki massasta erottuvan lehdistötiedotteen
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.