Romeo ja Julia (selkokielinen) (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 129ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
20,06
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Romeo ja Julia ovat nuoret rakastavaiset Veronan kaupungissa. He tulevat kahdesta eri suvusta, jotka vihaavat toisiaan verisesti. Siksi Romeon ja Julian suhde on kielletty. Tästä huolimatta nuoret kuitenkin rakastuvat toisiinsa palavasti. - Niin palavasti, että he ovat valmiita vaikka kuolemaan rakkautensa tähden.

William Shakespearen näytelmä on ehkä maailman kuuluisin rakkaustarina. Vaikka se on jo yli 400 vuotta vanha, se valloittaa lukijoiden sydämet aina uudelleen.

Romeon ja Julian selkomukautuksessa klassikkonäytelmä on muutettu helpommin luettavaan kertomuksen muotoon. Romanttinen nelivärikuvitus tukee ymmärtämistä ja tarinaan eläytymistä.

Romeo ja Julia sopii selkokirjojen lukijoille varhaisteineistä ikäihmisiin.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.