Protocall Teknikbiten (Pehmeäkantinen kirja)

Protocall Teknikbiten is rated 4.3 out of 5 by 3.
Rated 5 out of 5 by from Kirja AMK opiskeluun Laadukas ja monipuolinen kirja Ruotsin kielen AMK opiskeluun. Muutamia lisäsivuja tullut uuteen 2016 painokseen, siis tähän kirjaan.
Date published: 2018-02-24
Rated 3 out of 5 by from Hyvä sisältö mutta tylsä visuaalisesti Sisältö nääyttää hyvältä ensivaikutelmalle mutta miinusta siihen että yli 20e maksava oppikirja on väriltään mustavalkoinen.
Date published: 2018-01-24
Rated 5 out of 5 by from Loistaavaa oppimateriaalia Erittäin hyvä kirja, sisältää hyvät nettimateriaalitkin!
Date published: 2018-02-07
  • y_2019, m_6, d_24, h_17
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_3
  • loc_fi_FI, sid_B9789525491814, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_prisma-fi
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 481ms
  • REVIEWS, PRODUCT
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
21,60

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Protocall teknikbiten - Tekniikan ruotsia on osa PROTOCALL-tuoteperhettä, joka perustuu Promentor Protocall Engineering e-oppimisratkaisuun. Oppikirjojen sisällöt ovat syntyneet vuosina 2000-2002 PROTOCALL-nimisessä Leonardo-projektissa. Oppisisällöistä vastasivat jo tuolloin Tampereen ammattikorkeakoulun tekniikan koulutusalan kokeneet kieltenopettajat. Nyt sama työryhmä on jalostanut sisällöt oppikirjan muotoon.

Kirjoissa käsitellään esim. seuraavia teemoja: puhelin- ja sähköpostiviestintä, tuote-esittely, asennusmanuaaleissa esiintyvät käsitteet, erilaisten vikojen kuvaaminen, nykyisiin laatujärjestelmiin sopiva prosessikuvaus sekä muistion kirjoittaminen.

Dialogien lisäksi kussakin kappaleessa on runsaasti harjoituksia. Harjoitusten sisällöt myötäilevät kunkin dialogin teemaa. Lisäksi kappaleissa on lisätekstejä yleisimmiltä tekniikan aloilta harjoituksineen.
EAN 9789525491814

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2016
Julkaisuvuosi 2016
Alanimeke Tekniikan ruotsia
Kustantaja Tammertekniikka
Tekijä, kirjoittaja Sallila, Joni
Sivumäärä 245
Painoksen kuvaus 5. uud. p
ISBN-13 9789525491814
YKL 89.31
Kirjan saatavuus Saatavana, varastotuote
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Suom. kirja-alan luokitus keskiasteen oppikirjat
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›