Pieni mutta tärkeä kirja kirjastojen markkinoinnista (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 202ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
43,21
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Ruotsissa suuren suosion saavuttanut käytännön opas kirjastojen markkinointiin. Ajat muuttuvat, vauhti kiihtyy: miten kirjastot pysyvät kehityksessä mukana? Noin 100 sivua käsittävä opas sisältää malleja, tehtäviä ja konkreettisia esimerkkejä markkinoinnista. Teos antaa vihjeitä mm. siihen, miten yhteistyökumppanien kautta voi saada lisäresursseja markkinointiin. Innostava opas esittelee myös erilaisia kirjastoaktiviteetteja ja mahdollisuuksia, joita esimerkiksi uusi sosiaalinen media voi kirjastoille tarjota. Vuonna 2011 Ruotsissa ilmestynyt teos on jatkoa Helinskyn aiemmalle, samannimiselle oppaalle.

Zuzana Helinsky on kirjastonhoitaja, konsultti ja kouluttaja, joka on kiertänyt Ruotsissa ja kansainvälisesti kertomassa kirjastoille markkinoinnista ja viestinnästä.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.