Perhe ja hyvinvointi (selkokielinen) (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 131ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
23,15
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Perhe ja hyvinvointi on uuden Yhteiskunta-kirjasarjan avausosa. Sarjassa kerrotaan yhteiskunnan toiminnan perusasioista.

Jokainen suomalainen kohtaa elämänsä varrella yhteiskunnallisia asioita, joista on hyvä olla perillä. Yhteiskunta-sarja on suunnattu yhteiskuntaopin materiaaliksi yläasteen erityisopetukseen. Selkokielinen teksti soveltuu myös maahanmuuttajaopetukseen. Selkeät kuvat tukevat osaltaan tekstiä.

Perhe ja hyvinvointi -kirja käsittelee mm. seuraavia aiheita:

- perheen perustaminen, nimenanto lapselle
- avioliitto ja avoliitto, vihkimissääntöjä sekä puolisoiden oikeuksia ja velvollisuuksia erilaisissa parisuhteissa
- perinnönjakoon liittyvät käytännöt ja säädökset
- hyvinvointivaltion erilaiset tuet kansalaisille
- monikulttuurinen Suomi historiallisesti sekä nykypäivänä.

Kirjan jokaisen luvun jälkeen on harjoitustehtäviä, joista osa on kertaavia ja osa yhteistä keskustelua sekä pohdiskelua herättäviä.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.