Myymälöiden palvelut

Takuu ja huolto

Tuotteiden takuu- ja huoltoasioissa ota yhteyttä sen Prisman infoon, josta olet ostanut tuotteen. Ole hyvä ja ota tuotteen takuukuitti mukaan.


Takuukuittipalvelu

S-Etukortillasi kirjatut takuun sisältävät ostot siirtyvät aina automaattisesti Omalle S-kanavalle. Takuukuittisi on näin listattuna yhteen paikkaan, josta ne on helppo poimia ja halutessasi myös tulostaa muutamalla klikkauksella. Tällä hetkellä mukana palvelussa ovat Prisma, Sokos, Emotion, Kodin Terra, S-market ja Sale. Takuukuitteja ei vielä toistaiseksi kerry verkkokaupoista tehdyistä ostoista.

Lisätietoja https://www.s-kanava.fi/web/s/takuukuitit

Sivun alkuun
Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›