Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 310ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
49,34
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena käsittelee palvelujen tuottamista ja markkinointia. Kirjassa painotetaan jatkuvaa laadun kehittämistä yritysten toiminnan lähtökohtana, ja siihen on sisällytetty monia ajankohtaisia teemoja kuten tarinallisuus, eettiset kysymykset, tunteet ja sähköiset markkinointiympäristöt.

Kirja perustuu kokonaisvaltaiseen palvelujen markkinoinnin malliin, joka koostuu asiakas-, prosessi- ja henkilöstönäkökulmista. Palvelun tuottaminen monivaiheisena prosessina sekä prosessiin osallistuvat ihmiset ovat laadukkaan palvelun avaimia. Esimiehen tehtävät ja rooli korostuvat palveluyrityksissä.

Kirja yhdistää teoriaa ja käytäntöä toisiinsa. Teoriaa havainnollistetaan kolmen esimerkkiyrityksen kautta.

Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena on tarkoitettu oppikirjaksi korkeakouluihin ja yliopistoihin. Se soveltuu myös aikuis- ja täydennyskoulutukseen sekä organisaatioiden henkilöstökoulutukseen.

Kirjoittajat, kauppatieteiden tohtorit Anna-Maija Lämsä ja Outi Uusitalo, työskentelevät Jyväskylän yliopiston taloustieteiden tiedekunnassa opetus- ja tutkimustehtävissä.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.