Siirry suoraan sisältöön

"Palvelua, kiitos - asiakaspalvelun saloja" pohtii monesta eri kulmasta ja usealta eri alalta suomalaista asiakaspalvelua. Sitä voisi haukkua, mutta myös kehua siitä, että se on jo monessa paikassa hyvää. Kansainväliseltä se tuntuu, kun uudessa täpötäydessä ravintolassa hunajakanan matka keittiöstä kestää kauan. Sitten nuorehko tarjoilija saapuu: "Anteeksi, että ruokanne viipyi. Hyvitämme siitä laskussa." Muitakin tapauksia on, yli 20 alalta. Lisäksi kuluttajaviraston juristi ja kuluttajaoikeusneuvoja kertovat työstään ja tapauksistaan. Mikä on pienin tapaus, josta on valitettu? Millaisena asiakaspalvelun näkee Suomessa asuva amerikkalainen? Mikä on esimiehen, "pomon", merkitys yrityksen asiakashenkeen? Millainen on hyvä asiakas? Uskomme vahvasti, että viihdytte kirjan parissa.

Tuotekoodi
9789526730677
Paino (kg)
0.424
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Hannula, Palvelua, kiitos

34,80 €

Huomaa pidempi toimitusaika

Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 1–4 viikkoa.

  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.