Operaatio Elop (Kovakantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 100ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
31,68

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 9 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Nokian kasvutarina on koko maailman mittakaavassa ainutlaatuinen. Yhtä ainutlaatuinen on Nokian muutamassa vuodessa tapahtunut romahdus kännykkämarkkinoiden valtiaasta marginaaliseksi peluriksi.

Kirjassa Operaatio Elop etsitään vastauksia kysymyksiin, jotka Nokian hallituksen entisen puheenjohtajan Jorma Ollilan elämäkerta jätti avoimiksi. Miksi toimitusjohtajaksi valittiin kanadalainen Stephen Elop? Miksi puhelinten käyttöjärjestelmäksi valittiin Windows eikä esimerkiksi Meego? Miksi yritys tyhjeni nopeassa tahdissa huippuosaajista? Minne katosi nokialaisten kuuluisa motivaatio ja yhdessä tekemisen meininki? Kun Elop aloitti lokakuussa 2010, romahdus oli jo pitkällä. Mitkä olivat ne päätökset, jotka Elop teki ja jotka johtivat lopulta Nokian puhelinten myymiseen Microsoftille? Oliko Elop Troijan hevonen: tuliko hän Nokiaan Microsoftin miehenä tavoitteenaan nuijia yhtiön markkina-arvo mahdollisimman alas?

Kirjaa varten on haastateltu noin sataa henkilöä, joista useimmat ovat eri tavoin palvelleet Nokiaa. Aiemmista Nokia-kirjoista teos eroaa pyrkimyksessään tyhjentävään ja ymmärrettävään synteesiin ajanjaksosta 2010-2013. Lisäksi kirja haluaa auttaa suomalaisia tekemään välttämättömän surutyön. Nokian kännykät ovat historiaa eivätkä ne tule takaisin. Mutta tulee jotain muuta. Tärkeintä on mennä eteenpäin.
EAN 9789518515909

Ominaisuudet

Henkilö aiheena Elop, Stephen
Julkaisupäivä 2014
Julkaisuvuosi 2014
Alanimeke Nokian matkapuhelinten viimeiset vuodet
Kustantaja Teos
Tekijä, kirjoittaja Nykänen, Pekka, Salminen, Merina
Sivumäärä 252
Asiasana 2010-2013, Windows, henkilöhistoria, johtaminen, käyttöjärjestelmät, matkapuhelimet, muutos, toimitusjohtajat, yritysjohtajat, yritysstrategiat
Yhteisö aiheena Nokia (yhtiö), Nokia (yhtiö). Matkapuhelimet
ISBN-13 9789518515909
YKL 69.1
Tuoteformaatti Kovakantinen kirja
Kirjan saatavuus Saatavana, hankintatuote
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 9 arkipäivää
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (24,90€ sekä 69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›