Onnistunut asiakaskohtaaminen matkailu- ja ravintola-alalla (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 242ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
26,76

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 6 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Matkailu- ja ravintola-alalla asiakasta palvellaan yhä enemmän monissa kanavissa, joten kasvokkaisen palvelun lisäksi on ymmärrettävä sähköistä ja puhelimessa tapahtuvaa vuorovaikutusta sekä eri asiakaspalvelukanavien toimintaa kokonaisuutena. Käsitys palvelun laadusta vaihtelee myös toimijoittain: johdon, työntekijän ja asiakkaan näkökulma laatuun voi olla hyvin erilainen. Kirja sisältää tuoretta tutkimustietoa ja runsaasti käytännön esimerkkejä matkailu- ja ravintola-alalta - se lisää asiakasymmärrystä ja antaa suuntaviivoja henkilökunnan toiminnan suunnitteluun ja ohjaukseen yrityksissä.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus S-ryhmän myymälään tai Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.