Myynti, palvelu ja onnistumisen ilo (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getContent, 144ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
43,14

Maksa erissä alk. 5,00 € / kk

Saatavuus:

Toimitusaika 3 – 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä alk. 0 €
Nouto pakettiautomaatista alk. 3,95 €
Toimitus kotiin alk. 4,95 €
Sinä voit kehittyä huippumyyjäksi ja erinomaiseksi asiakaspalvelijaksi!

Haluatko menestyä myyjänä ja tehdä rehtejä kauppoja, joissa molemmat osapuolet tietävät aidosti voittaneensa? Haluatko olla erinomainen asiakaspalvelija, joka ratkaisee myös haastavat tilanteet kaikkien osapuolten tyytyväisyydeksi?

Tässä kirjassa kokenut myyjä, asiakaspalvelija, tietokirjailija ja kysytty kouluttaja Jukka Hämäläinen lupaa kertoa kaiken, minkä on elämänsä aikana oppinut myynnistä ja asiakaspalvelusta.

Myyjänä vakuutusalalla Hämäläinen oli vuosia myyntitilastojen kärjessä, samoin useimmat hänen johtamansa myyntipiirit. Onnistuminen myynnissä ja palvelussa on perustunut hänen mukaansa terveeseen hulluuteen, luovuuteen ja rohkeuteen toimia toisin.

Jukka Hämäläinen korostaa käsitteitä luonnollinen markkinointi ja luonnollinen palvelu. Hänen aiemmat kirjansa käsittelevät juuri näitä aiheita. Luonnollisuuden oivaltanut myyjä ja asiakaspalvelija on oma aito itsensä. Hän uskoo mahdollisuuksiinsa ja kouluttaa itseään jatkuvasti.

Tämä kirja on myös Jukka Hämäläisen elämäkerta huippumyyntiin ja laadukkaaseen palveluun johtaneesta kehityspolusta. Myös arkielämästä kertovat luvut sisältävät runsaasti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyvää kokemusta.

Jukka Hämäläinen muistuttaa: - Opi onnistumisistani. Opi myös epäonnistumisistani. Mutta ole fiksumpi kuin minä. Älä tee uudestaan samoja virheitä.

Lue tämä kirja. Sinusta voi kehittyä huippumyyjä ja upea asiakaspalvelija, olivatpa lähtökohtasi millaiset tahansa.
EAN 9789522360205

Ominaisuudet

Julkaisupäivä 2016
Julkaisuvuosi 2016
Alanimeke Sinustakin voi tulla huippumyyjä ja upea asiakaspalvelija - luonnollisesti
Asiasana ammattitaito, asiakaspalvelu, markkinointi, myyjät, myynninedistäminen, myynti, myyntiedustajat, myyntityö, osaaminen, palveluammatit
Kustantaja Mediapinta
Tekijä, kirjoittaja Hämäläinen, Jukka
Sivumäärä 239
ISBN-13 9789522360205
YKL 69.34
Henkilö aiheena Hämäläinen, Jukka
Tuoteformaatti Pehmeäkantinen kirja
Kirjan saatavuus Saatavana, hankintatuote
Kirjan toimitusaika Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää
Kirjan kieli suomi

Takuu ja huolto

Prisman verkkokaupan kautta ostettaville kodinkoneilla ja viihde-elektroniikan tuotteille voidaan hankkia asennuspalveluita sekä tuotteiden poiskuljetuspalveluita.

1. Asennuspalvelut

Laiteasennuspalvelut on tarkoitettu kotiin kuljetettaville kodinkoneille ja viihde-elektroniikan laitteille. Asennukset Prisma Verkkokaupalle suorittaa Hankinta Helmi Oy.

Asennukset tehdään arkisin klo 9  21 välisenä aikana. Ajankohta sovitaan tilauksen toimitusajasta sovittaessa.

Asennuksiin sisältyy

- Laitteen asennus käyttökuntoon valmistajan asennusohjeiden ja voimassaolevien säädösten mukaan.
- Tarvittavien kytkentöjen ja liitäntöjen tekeminen sekä sähkön kytkeytymisen tarkistus.
- Purkaminen kuljetuspakkauksista, mahdollisten kuljetustukien poistaminen ja pakkausjätteen poisvienti.
- Normaalista käyttökunnosta poikkeavat lisäasennukset ja -määritykset käsitetään lisätöinä, joista Hankinta Helmi Oy laskuttaa vastaanottajaa erikseen. Tällaisia asennuksia ovat mm. integroitavien laitteiden kalusteasennukset. Esim. astianpesukoneeseen etulevyksi asennetaan kalustelevy.

Asennuksiin ei sisälly

- Kiinteät asennukset tai kiinnitykset, kuten esimerkiksi kaiuttimien kiinnitykset seinään tms.
- Läpiviennit kiinteiden rakenteiden tai kalusteiden läpi
- Kalustemuutokset
- Asennuksessa mahdollisesti tarvittavien kaapeleiden piilotus tai kotelointi
- Mikäli asennuksen suorittamiseksi tarvitaan pientarvikkeita, jotka eivät ole toimitettavan laitteen mukana (esimerkiksi jatkojohtoja, kiristimiä, tiivistimiä tai kaapeleita), asentaja toimittaa ne mahdollisuuksien mukaan ja Hankinta Helmi Oy laskuttaa ne erikseen loppuasiakkaalta.

Tarkemmat kuvaukset tuoteryhmittäisistä asennuspalveluista löytyvät kohdasta 3.

Mikäli asennuspalveluun on huomautettavaa, on virheestä reklamoitava Prisma Verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti.

2. Poiskuljetuspalvelut

Poiskuljetus on vain ison tuotteen kotiinkuljetuksen yhteydessä tilattava palvelu.

Palvelu on tarkoitettu kuluttajilta tulevan sähkö- ja elektroniikkaromun tai kalusteromun poiskuljetukseen.

Yhtä uutta laitetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen

Lue tarkemmat tuoteryhmittäiset palvelukuvaukset täältä >

Kun ostat verkkokaupasta:

  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Lue lisää »
  2. 2 Bonus ostoista jopa 5 %
  3. 3 Lisäksi S-Etukortti Visalla 0,5 % maksutapaetua.
  4. 4 Yli 100€ tilauksille ilmainen toimitus Postin pakettiautomaattiin.
  5. 5 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan. Ilmainen palautus ei koske suurikokoisia toimituksia (69€).

Ota yhteyttä
Ohjeet

Ota yhteyttä

Anna palautetta myymälään tai verkkokauppaan:
Lähetä sähköpostia ›

Myymälöiden ja verkkokaupan
asiakaspalvelun yhteystiedot ›

Ohjeet

Täältä löydät ohjeet ja vastaukset
yleisimpiin kysymyksiin:
Katso usein kysytyt kysymykset ›
Lue asiakaspalvelun ohjeet ›