Mielekkyyden muotoilu (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 123ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
24,75
Saatavuus:

Toimitusaika 3 - 14 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Uuden tuotteen tai palvelun kehittäminen on monimutkainen ja epäselvä tapahtuma, jota jälkikäteen usein selitetään lineaariseksi ja rationaaliseksi prosessiksi. Suunnittelu nähdään teknisenä tai älyllisenä suorituksena, jossa keksijä tai muotoilija on keskeisenä innovaation lähteenä. Suunnittelijan luovalla suorituksella ei kuitenkaan ole menestyksen edellytyksiä, jos muut osapuolet eivät näe suunnittelua merkityksellisenä tekemisenä. Muotoilu on ensisijaisesti sosiaalinen prosessi, johon kaikkien organisaation osapuolien on osallistuttava. Konstruktionistinen näkökulma muotoiluprosessiin auttaa ymmärtämään sen epäselvää ja epävarmaa sosiaalista luonnetta. Uuden tuotteen suunnittelu on yhteisen mielekkyyden luomista elämään, työhön ja ympäristöömme.

Kirja käsittelee tuotekehityksen alkuvaiheita merkityksellistämisen (sensemaking) näkökulman kautta. Tämä autoetnografinen tutkimus voi kiinnostaa kaikkia niitä, jotka kehittävät uutta: tuotteiden ja palveluiden suunnittelijoita, johtajia ja yrittäjiä - ihmisiä, jotka toimivat organisaatiossa tai verkostossa. Kirja kritisoi vallitsevaa teknis-rationaalista näkemystä muotoiluprosessista ja tarjoaa muotoilun sosiaalisen prosessin ymmärtämiseen konstruktionistista näkökulmaa.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.