Siirry suoraan sisältöön

Mediavälitteinen urheilu on merkittävä osa yhteiskunnallista elämää: se vaikuttaa talouteen, politiikkaan ja kulttuuriin. Mediamoguli Rupert Murdoch on todennut, että urheilu on ylivoimaisesti tärkein populaarikulttuurin genre. Ihmiset tuunaavat identiteettejään median tarjoamien elämäntyyli-ihanteiden kautta, ja siinä pelissä urheilulla on keskeinen rooli. Tunteisiin ja mediaan nojaavassa urheilubisneksessä liikkuvat valtavat rahavirrat. "Mediaurheilu" koluaa läpi urheilun suuria ja pieniä kenttiä: jalkapalloa, formuloita, yleisurheilua, jääkiekkoa, koripalloa, tennistä, golfia, snookeria... Kolamo tarkastelee urheilijoiden esittämistä mediassa ja urheilijoista mediajulkisuudessa kierrätettäviä tarinoita, tunnekuvia ja niiden valvontaa. Teoksessa syvennytään myös faniuteen sekä megastadioneihin, jotka vaikuttavat kaupunkitiloihin, investointeihin ja paikkabrändäykseen. Futistohtori Sami Kolamo (YTT)on mediatutkija ja opettaja. Kolamo pelaa ulko- ja sisäfutista tamperelaisessa Gotham City -joukkueessa.

Tuotekoodi
9789517686198
Paino (kg)
0.43
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Kolamo Sami, Mediaurheilu

32,05 €
  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.