Mediated music makers (Pehmeäkantinen kirja)

  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 117ms
  • REVIEWS, PRODUCT
  • bvseo-msg: The resource to the URL or file is currently unavailable.;
+ / - Hover over image to Zoom
Verkkokaupassa:
27,08
Saatavuus:

Toimitusaika 7 - 22 arkipäivää

Toimitustavat:
Nouto myymälästä tai pakettiautomaatista alk. 0 €
Toimitus kotiin alk. 2,95 €
Väitöskirjassani Mediated music makers. Constructing author images in popular music tutkin populaarimusiikkiartistien tekijäkuvien mediavälitteistä rakentumista. Tarkastelen tekijäkuvia rakenteina, joita artistien lisäksi määrittävät media sekä yleisö. Tutkimuskysymysten tarkastelu tapahtuu konkreettisten esimerkkitapausten analysoinnin kautta. Käsiteltävät esimerkkitapaukset rajautuvat rockin, popin sekä elektronisen tanssimusiikin genreihin. Tutkimusmateriaali koostuu populaarimusiikkia käsittelevistä mediateksteistä, kuten levyarvosteluista sekä artistien biografioista ja haastatteluista.

Tutkimuksen teoreettiset lähtökohdat pohjautuvat kulttuurintutkimukseen ja diskurssianalyysiin. Tekijäkuvien intertekstuaalisesta rakentumisesta huolimatta artisti esitetään yleensä tunnistettavana hahmona, jonka kautta musiikkia markkinoidaan. Tutkimuksen päähuomio kohdistuukin siihen, kuka esitetään tekijänä - miten tekijäkuvia rakennetaan, levitetään ja kulutetaan. Populaarimusiikin kollektiivisten tekotapojen ohella median ja markkinointikoneiston roolit vaikeuttavat yksittäisen artistin tekijällisen vastuun selvittämistä. Populaarimusiikkikulttuurin tekijäkeskeisyydestä seuraten usko luovaan yksilötekijään vaikuttaa yhä vahvasti siihen, miten populaarimusiikin tekijyyttä määritetään ja arvotetaan.
Kun ostat verkkokaupasta:
  1. 1 Laskulla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa.
  2. 2 Yli 65€ ostoista toimitus veloituksetta myymälään tai pakettiautomaattiin.
  3. 3 Bonus ostoista jopa 5 %
  4. 4 Tuotteilla ilmainen palautusoikeus 14 päivän ajan.